Модуль 8. Рефлексія
На цьому модулі я обдумала, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме завдяки такій формі оцінювання учні стають більш задіяними у всі процеси оцінювання.
За такої форми оцінювання учні можуть
- створювати плани своїх проектів, контрольних списків та форм оцінювання;
- використовувати запитання для рефлексії, щоб учні могли обдумувати та оцінювати процес власного навчання;
- ставити власні навчальні цілі, визначати завдання та передбачати те, що буде вивчено; визначати труднощі у власному навчанні;
- надавати та сприймати зворотній зв’язок.
Завдяки такій формі оцінювання, в учнів розвиваються навички самоконтролю над своїм навчанням, росте впевненість у своїх силах і можливостях.
Було цікаво ознайомитися з різними класифікаціями інструментів оцінювання (наприклад, за цілями та призначенням; за формою подання; відповідно до осіб, які здійснюють оцінювання) та працювати над інструментом оцінювання прикладу учнівської роботи.
Для мене, як майбутнього вчителя, матеріал даного модуля є дуже корисним, оскільки дуже важливо навчання та його оцінювання так, щоб учень був учасником оцінювання, а не об’єктом.
Комментариев нет:
Отправить комментарий